27 Haziran 2010 Pazar

SOSLU SALATA


Mutlu bir pazar geçirmeniz dileğiyle bugün Deryacığımın salata sosunu denyerek yaptığım salatamı sunuyorum!!!

Salatamın içinde neler mi var? Domates,salatalık,rendelenmiş alabaş kohrabı "daha önce burada bahsetmiştim" yeşil soğan ve biber....Alabaş turp,şalgam karışımı bir sebze.....Yani yaptığım mevsim salatası,sadece üzerine sos döktüm....Mayonez ,yoğurt ve biraz da sirke karışımı....Sirke balzamik artık salatalarda başka sirke kullanmıyorum...Soslu çok değişik ve leziz oldu,herkes beğendi....Sizde deneyin lezzeti fark edin....

9 yorum:

  1. Tülinim ellerıne sağlık canım bende soslu herseye bayılırım.harıka görunuyor.sevgıler:)

    YanıtlaSil
  2. Canım mutlu pazarlar sosu beğenmene
    çok sevindim.Salatan harika elleri
    ne sağlık.Ben akşamları salata olun
    ca yemek aramıyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Tülinciğim eline sağlık. Havalar ısınınca hafif bir şeyler güzel gidiyor. Mutlu hafta sonları diliyorum .İzmirden sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel görünüyor tülinim eline sağlık:)
    öpüyorum.....

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım salatalarda mayonez çok şık oluyor. nefis görünüyor.
    yeni bir hafta sağlık bolluk ve güzelliklerle gelsin yuvana.
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  6. çok lezzetli görünüyor ama alabaşı her yerde bulamayız herhalde hiç duymamıştım ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. yaz sıcaklarına inat leziz bir seçenek olmuş :)

    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. ahh ahh salata yememiz gereken şu zamnlarda sağlıklı yaşama o kadar uzağımki:))

    YanıtlaSil
  9. Hoş görüntüler. Bir de kokuları duyulsa kim bilir ne olurdu :))

    Emek harcanan her şey güzel.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!