16 Haziran 2010 Çarşamba

AMİGURUMİ KEDİ



Günaydınlar sevgili izleyenlerim,gününüz aydın ,neşeniz bol olsun!!!


Bugün 2. amigurumi çalışmam olan Kediciğimi sunuyorum beğeninize....


Nasıl beğendiniz mi?




Civcivden sonra bakalım ne örebilirim dedim ve hayalarkadaşlarımın müdavimi oldum...


Kedinin şemasını da ondan aldım....Teşekkürler Dilekcim...Şemayı o kadar güzel ve ayrıntılı vermiş ki tebrik etmemek mümkün değil...Çalışmaları da bir o kadar takdire şayan....




Kızlar çok beğendiler...Kerem sabah Kreşe götürmek istedi ama kandırdım vermedim...






İlk başladığımda sıkıcı gibi geldi ama belirginleşip ortaya çıkmaya başlayınca zevkli oldu..





Görmemişin amigurumi kedisi olmuş,bir sürü fotoğrafını çekmiş....




Buda kolajımız....

10 yorum:

  1. süper olmuş hangi arada yapıyorun bunları anlamıyorum sırrını bana da ver..enerjiye ihtiyacım var......

    YanıtlaSil
  2. oy ne güzel melül melül bakıyor .. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Haşlanmış patlıcan kızartmanız dantelörgü de baş rollerde:))
    Kedi, gözleri hariç çok güzel olmuş. Benim keçeden diktiğim kediyi bilmem hatırlar mısınız? Gözlerini sevimli bakan hâle getirmek için ne çok uğraşmıştım. Pek de başarılı olamamıştım.
    Gözler çok önemliymiş meğer. Bence onları da elinizle işleyin.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Canım harika olmuş maşallah sana öpüyorum...

    YanıtlaSil
  5. :) çok sevimli olmuş ellerine sağlık..
    Bu arada sana bir davetiyem var canım:
    Katılırsan çok sevinirim,
    Selam ve dua ile..

    Etkinliğimize katılır mısınız?

    "İslamın Işığında" Dini Etkinliği-5-
    "Üç ayların fazileti" başlığının altında paylaşacağımız hadis,ayet ve duaları,Allah'ın ve Resulü'nün (sav) vaadettiği nimetleri öğrenelim istiyoruz.-
    humeyraninyeri.blogspot.com
    gelibolu17.blogspot.com
    tarafından hazırlanmış olan "İSLAM'IN IŞIĞINDA"
    Dini Etkinliği-5- "Üç ayların fazileti"konulu etkinliğimize vereceğiniz destekler için şimdiden çok teşekkürler.
    Biz düşündük ki, hepimiz sayfalarımızda önceden belirlediğimiz bir konu hakkında yazılar yazıp yayınlarsak, hem hep birlikte yeni ayetler, hadisler, dualar öğreniriz,
    hem de belirlenmiş olan konu hakkında bilgilerimiz tazelenir.
    16 HAZİRAN- 1 TEMMUZ
    tarihleri arasında etkinliğimize
    meknun.blogspot.com
    yani ben ev sahibeliği yapacağım.
    Sayfanızda yazınızı yayınlayıp başına
    -İslam'ın Işığında-
    yazıp bana haber verirseniz yazınızı zevkle sayfamda yayınlarım.
    Ayrıca bu etkinliğe isteyen herkes katılabilir,
    davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız lütfen kusura bakmasınlar.
    Etkinliğimize herkes davetlidir..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Çok şeker olmuş. Çok begendim. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Ablacım kesinlikle çok başarılı... Gözler de güzel aslında ancak tek tehlike kopabilecek olması. 10 puan veriyorum. Gerçekten çok beğendim. Bu arada benim bloğum halen daha çizgili görünüyor mu?

    YanıtlaSil
  8. çok başarılı elınıze saglık

    YanıtlaSil
  9. :)) ayy ne hos olmusssslar ellerıne saglık ablam cok begendım

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!