24 Haziran 2010 Perşembe

AĞLAYAN PASTA


Günaydın Sevgili İzleyenlerim!!!

Yağmurlu ve bol şimşekli bir güne daha merhaba dedik....Şu an gök gürültüsü ve rüzgarın hakim olduğu ve yağmurun da eşlik ettiği bir havada yazıyorum sizlere....Gerçi tüm Türkiyede bu durum hakim sanırım....Bu durum benim gibi allerjik riniti olan hastalara hiç iyi gelmiyor...20 gündür ha geçti ha geçecek diyerek beklediğim ve sabahlara kadar uykusuz geçirdiğim gecelerde öksürükten boğulduğum ve artık dayanamayıp dün tekrar doktora gittiğim ve faranjit denilerek içtiğim antibiyotiklerin hiç bir fayadasının olamayacağı kanaatiyle astimik ve allerjik ilaçlarla geri döndüğüm bu geceyi biraz daha rahat geçirdim....Sanki astım krizine giriyorum öksürünce nefes alamıyorum aman Allahım ne zor şeymiş....her sene bol burun akıntısı ,göz yaşarmasıyla hep nezleli geçen halime şükretmemiş olacağımki bu sene boğazıma yerleşen allerjik durum beni mahvetti...Öksürüğüm hiç bir şekilde geçmiyor,bilinen her türlü bitkisel v.s. yöntemleri denememe rağmen sonuç alamadım....KBB doktorum deterjana maruz kalmamam hususunda öneride bulundu....kendim ettim kendim buldum gerçi deterjanları yercesine temizlik yaparsan olacağı buydu,madalyalarımı nereye koyacağımı bilemiyorum şimdi....Umarım düzelirim,sizlerinde dualarınızı bekliyorum!!!Kızlarda boğaz enfeksiyonuyla uğraşıyorlar...Dün aynı eczaneye 4 kere gitmişiz,her birimiz için ayrı ayrı.Buda esintili olan balkonumuzun cilvesi.Kızlar yaz gelince kendilerine hiç dikkat etmiyorlar .....Üstelik büyük kızımın bu hafta sonu yine LYS sınavı var....Hepimize acil şifalar dileyerek büyük kızımın yapmış olduğu Ağlayan Pasta'nın tarifini vermek istiyorum....


MALZEMELER:

----------------

Kek İçin;
4 yumurta
3 fincan şeker
4 fincan un
2 çorba kaşığı kakao
Yarım fincan süt
Kabartma tozu,vanilya


Üzeri için;

1 pkt krem şanti
1 pkt çikolata sosu


YAPILIŞI:

-----------

Yumurta ve şeker çırpılır..Un,kakao,kabartma tozu ve vanilya eklenir,iyice çırpılır.Yağlanmış tepsiye dökülür.180 drc. fırında pişirilir..Piştikten sonra çıkarılır,kek sıcakken üzerine 1,5 bardak süt gezdirilir...(Süt yerine 2.bir alternatif olarak ben yaptığımda 1 fincan kaynar suya bir yemek kaşığı nescafe ve bir yemek kaşığı toz şeker ilave ederek karıştırıp,ılındıktan sonra kekin üzerine döküyorum) 1 pkt krem şanti 1 Su bardağı soğuk sütle çırpılır,soğuyan kekin üzerine sürülür,çikolata sosuda 2,5 bardak sütle pişirilir,soğuyunca krem şantinin üzerine dökülür.Buzdolabında 1 saat kadar bekletildikten sonra servis edilir...Afiyet olsun!!!

11 yorum:

  1. Tülinciğim çok geçmiş olsun. Çeken bilir değil mi hastalığın ne zor olduğunu. Kızına sınavda başarılar.İnşallah dilediği gibi bir sınav geçirir. Ellerine de sağlık.Bu pastanın tadı görünüşü çok güzel ama ben böyle güzel bir pastaya ağlayan pasta ismini yakıştıramıyorum. Çok hüzünlü...İzmirden sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Allah şifalar versin Tülinim hepinize demek senelerce deterjanlar bu etkileri yapmış ha sana :(

    YanıtlaSil
  3. Canım daha iyisindir inşallah.Uzun
    zamandır yapmadım senin hazır olan
    dilimi alıyorum ellerine sağlık.Ko
    caman öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun tülinim,nazarmı değdi canıma:(kendine dikkat et olurmu,eline sağlık ama ağlatma pastayı güldür ya:),
    kocamannn öptüm....

    YanıtlaSil
  5. canım tekrar geçmiş olsun hepinize dualarım hep sizinle. pasta harika görünüyor annesinin kızı marifetli maşallah ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. canım tekrar geçmiş olsun hepinize dualarım hep sizinle. pasta harika görünüyor annesinin kızı marifetli maşallah ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Tülinciğim ellerine sağlık canım çok güzel olmuş...

    Sabah sabah iştahım kabardı:D

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun. En kısa zamanda öksürükten kurtulursun inşallah.
    Pasta enfes görünüyor.Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun Tülin. Kızının da ellerine sağlık bende çok severim bu tatlıyı.

    YanıtlaSil
  10. tülincim hepinize çok geçmiş olsun canım.acil şifalar diliyorum.tülincim kriz geldiğinde öksürük için 1 yemek kaşığına biraz zeytinyağı koy üzerine biraz limon sık ve boğazına akıtarak içmeye çalış.bir kaç dakikada kesiyor öksürüğü...benimde allerjim var işe yarıyor.
    pastada nefis görünüyor.eline emeğine sağlık.sevgiyle kucaklıyorum.

    YanıtlaSil
  11. Selam :) Tülin Hanım öncelikle hepinize geçmiş olsun ben buralardayım hergün de sizi takip ediyorum :) Ama bir süredir sadece yayınlıycam bir tarif olursa onu yazıp bir kaç blogu ziyeret edip kaçıyorum. Yoksa bilgisayarın başına oturunca en az 1 saat kalıyoum. Ama şunu bilmenizi isterim ki hiç bir bloga bakmasam da sizin sayfanıza mutlaka özellikle bakıyorum. ( Merak ediyorum bugün ne olmuş, hafta sonu ne yaptınız diye ) Bugünlerdeki örgü oyuncak hastalığınızdan :)) Tuğçenin ve Sebanurun sınavından Keremcikten hep haberim var yani :)
    (Yalnız ailece çok sık hastalanıyorsunuz, galiba sakınılan göze çöp batıyor:(

    Hoşçakalınnn ,sağlıkla kalın:)çileklere de bayıldım bir tabak dolusu örün bence çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!