18 Mayıs 2010 Salı

ELAZIĞ ORCİK ŞEKERİ VE ANNEMİN ELAZIĞ GEZİSİ



Orcik şekeriyle ilk defa tanıştık oda annemin sayesinde...
Orcik şekeri üzüm şırasından yapılıyormuş.İçinde ceviz var...Ben çay içerken kullandım harika bir tadı var....
Çocukların seveceği bir lezzet...

Elazığa Kız Öğretmen Okulunun toplantısı için gitmişti annem...40 yıl sonra yapılan buluşma sonrası çok mutlu döndüler...Annem 6 arkadaşıyla birlikte gitmişti Erzincandan...
4-5 günlük güzel bir gezi oldu onlar için....
Okullarının önünde eski mezunlar....Şimdi Öğretmen Evi olan taş bina ki daha önce bende gezmiştim..

Biz annemin öğretmenokulu maceralarını dinleyerek büyüdük...Nasıl severek dinlerdik...O zamanlar çok genç olan Öğretmenleri Melahat Hanımdan çok bahsederdi...Şimdi tonton bir nine...Bu öğretmenlik çok ayrı bir şey....Öğretmen olmayı çok isterdim...Gerçekten birlikleri ve arkadaşlıkları hal ve hareketleri mükemmel insanlar....Kızlarımın öğretmen olmalarını isterim...
Hazar Gölü...
Çırçır şelalesini görüntülemiş....




Burası da Misland....
Eğlence ve alışveriş merkezi...Spor komplexi,lokantaları ve daha birçok alanıyla doğunun cazibe merkezi olmuş....Komşu ilimizle gurur duyuyoruz....
Buradan gezebilirsiniz....

13 yorum:

  1. ne güzel çok ne mutlu annene tülincim. ne güzel sohbetler etmişlerdir ne anılar anlatılmıştır. ELAZIĞ benim anne dedemin memleketi HARPUTluymuş benim dedem. dünya gözüyle gidip görmek istediğim yerlerden bi tanesi. Anneciğin adına çok sevindim. öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
  2. AY NE MUTLU ONLARA,ALLAH UZUN ÖMÜRLER VERSİN ÇOK YILLAR BULUŞSUNLAR.
    SEN ŞALA BAŞLA BEN YANINDAYIM EN GÜZELİNİ YAPARSIN SEN

    YanıtlaSil
  3. orcik şekeri ne amaçla kullanılıyor? görmediğimiz, bilmediğimiz ne çok şey var

    YanıtlaSil
  4. Yeteneksizin arkadaşım Orcik şekeri için açıklama yapmamıştım sağol sorduğun için dönüp tekrar yazdım canım....Üzüm şırasından ve cevizden yapılıyormuş....

    Ece inşallah birgün gidip gezersin...

    Ninem sağol desteğin için....

    YanıtlaSil
  5. Anlamlı bir gazi olmuş anneniz için. Resimlerden mutluluğu belli oluyor:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Hobidünyam woman forum tarafından düzenlenen yemek etkinliklerinin 4. sü PASTALAR VE KEKLER etkinliğine ben yani PAPATYA68 ev sahibeliği yapacağım 15 MAYIS İLE 15 HAZİRAN arasında yapılacak olan etkinliğimize katılmak için pastanızı veya kekinizi yapıp resmiyle birlikte tarifinizi sahrayolu@gmail.com adresime göndermeniz ve bloglarınızda yayınlamanız yeterli olacak bloğu olmayan arkadaşlar da mail atarak isimlerini de belirterek katılabilirler hepinizi bekliyoruz:)


    Ayrıca her ay için yeni bir konu ile etkinliklerimiz devam edecektir TEMMUZ VE AĞUSTOS ayları tatil nedeniyle etkinlik olmayacak diğer aylarda devam edecektir eğer sizde bu etkinliklere ev sahibeliği yapmak isterseniz sahrayolu@gmail.com a mail atmanız yeterli sırasıyla değerlendirip sizlere hangi ay ev sahibesi olacağınızı ve etkinlik konusunu bildireceğiz başvurularınızı da bekliyoruz.

    hobidünyam woman forum adına papatya68.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Ne iyi etmiş anneciğin canım, çok hoş dakikalar geçirmiş gözüküyorlar. Anneciğimin güzel memleketini ben de çok seviyorum. Bu arada akşam ilk işim anneme hangi yıllarda öğretmen okulunda orada okuduğunu sormak:))

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. MaşaAllah anneciğinize, Allah uzun ömürler versin, ellerinden öperim :)

    YanıtlaSil
  9. canım ya ne güzel yurdumun her köşesi.
    anneciğinin ellerinden öpüyorum harika görüntüler. sağlıkla nice buluşmalara
    öpüyorum canım.

    orcik şekerini biraz Gaziantebin cevizli sucuğuna benzettim daha incesi sanırım, ama bu isimle bu yöreden ilk kez duyuyorum sayende yeni bir şey öğrendik teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. vay beee işte tamda o taş binanın yanındaki okuldan mezunum ben:))ne hoş bişey olmuş..orcik şekerini de bilirim:))afiyet bal şeker olsun size .

    YanıtlaSil
  11. Tülincim selamlar canım,daha önce duymamıştım ama eminim çok güzeldir orcik şekerlerini afiyetle ye :) Annen için çok güzel bir gezi olmuş,
    Selocan'a bayıldım :) Allah bağışlasın arkadaşım.Allah nazarlardan korusun evlatlarımızı.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. TÜLİNCİĞİM, TÜM SEVDİKLERİNLE BİRLİKTE NİCE MUTLU VE SAĞLIKLI YILLAR DİLİYORUM, DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN....

    YanıtlaSil
  13. http://gulengorucu.blogspot.com/

    selamlar öncelikle bır elazıglı olaarak yapılan yorumlardan ne kadar mutlu oldugumu anlatamam elazıglı oldugum için bir kez daha gurur duydum elazıgdan sevgıler

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!