24 Mayıs 2010 Pazartesi

DİYET-8.GÜNÜN MÖNÜSÜ

8. GÜNÜN MÖNÜSÜ.....
SABAH:
---------
*1 küçük portakal
*1/2 kase mısır gevreği
*1 bardak az kalorili kakao
ÖĞLE:
-------
*Salatalı Sandviç (2 dilim kepek ekmeği arasına 1/4 ufalanmış haşlanmış kereviz,yarım kase kırmızı soğan,4 yaprak marul,6 dilim salatalık ve 2 tatlı kaşığı az kalorili mayonez.
*1/4 kase çiğ karnabahar ve 1/4 kase haşlanmış brokoli yada lahana
*1 küçük elma
*1 bardak kahve,çay yada soda
AKŞAM:
---------
*Orta boyda bir kase tavuk suyu çorbası
*1 tabak tavada tavuk fletosu (tarifi aşağıda)
*1 kase aysberg yada marul salatası(6 yaprak marul,6 dilim domates,1.5 tatlı kaşığı limon suyu ve 1 çay kaşığı hardal)
*1 bardak ahududulu çay
ARA ÖĞÜNLER:
-----------------
*Sütlü elma suyu (Yarım bardak sıkılmış elma suyu,1 su bardağı süt)karışımı..
TAVADA TAVUK FLETOSU TARİFİ
(2 kişilik)
MALZEMELER:
----------------
*1 tatlı kaşığı sıvı yağ
*1 tatlı kaşığı margarin
*250 gr tavuk veya hindi eti
*1 kase küp şeklinde kesilmiş soğan
*1 kase dilimlenmiş kültür mantarı
*1 kase doğranmış dolmalık yeşil biber
*1 kase doğranmış domates
*Birer çay kaşığı tuz ve karabiber
*1-2 diş sarmısak
*2 yumurta
*30 gr rendelenmiş az yağlı kaşar peyniri
YAPILIŞI:
----------
Yağı tavada kızdırın tavuk filetosunu koyup 3-4 dakika pişirin.Daha sonra dolmalık biber,mantar,domates ,soğan ve sarmısağı atın.5 dakika kavurun ve sebzeler yumuşayınca ocaktan alın.Fırını 200 dereceye getirin....Borcam tepsiye aldığınız karışım sebzelerini kenara doğru dağıtın.2 yumurtayı ayrı bir kapta çırpın ve garnitürlerin üzerine dökün.Yemeğin üzerine rendelenmiş kaşar peyniri de serperek fırına sürün...Afiyet Olsun!!!

4 yorum:

  1. canım allah yardımcın olsun bizde senden cesaret alalım da baslıyalım diyete

    YanıtlaSil
  2. Tülincim,çok zor valla bu diyet işleri ben hiç bulaşamıyorum.Evdekilerin bakışları anında değişiyor :)
    Onlara ayrı menü kendime ayrı menü sıkılıyorum ben hemen.Allah yardımcın olsun arkadaşım.Benimde ihtiyacım var valla.Diyetin faydasını gördün mü canım.Kilo verdiysen bende hemen denemeye başlıyayım bende :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. vallahi seni tebrik ederim.. beni motive ediyorsun...

    YanıtlaSil
  4. tekrar merhabalar,

    ben de bu diyeti yaptım. sonunda da 2 kg verdim. Hem tariflerinizi hem de diyeti programınızı paylaştığınız için çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!