24 Mayıs 2010 Pazartesi

DİYET-5.GÜNÜN MÖNÜSÜ


GÜNAYDIN ARKADAŞLAR!!!
MUTLU BİR HAFTA GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE!!!

Bugün diyetimizde 5. gün..Dün itibariyle 1,5 kilo vermiş görünüyorum...Asıl kilo diyeti bıraktıktan sonra veriliyor bunu da belirteyim...Gerçi diyet programı 14 günlük ama ben 8 günü hedefledim...Bakalım sıkılmazsam devam da edebilirim....Ama benim hemen yüzüm küçülüyor ve rengim kaçıyor bu nedenle basen ve göbek bölgesinin erimesi çok zor...Kesinlikle spor da yapmak gerekiyor...Bu diyetin özelliği dengeli beslenme sonucunda kilo kaybı...Vücudunuzu şaşırtıp her zaman alıştığınız beslenme programının dışına çıktıyorsunuz ve sağlıklı besleniyorsunuz....Bol salata ve su .....

Evet şimdi günün mönüsü;


SABAH:
--------
*1/2 portakalın üzerine 1 çay kaşığı şeker serpin (Ben serpmedim)
*1 sahanda yumurta (Taflonda yağsız yaptım)
*1 büyük dilim kepek ekmeği üzerine az kalorili böğürtlen reçeli
*1 fincan socak kakao (Ben çay içtim)
ÖĞLE:
------
*Piyaz (120 gr haşlanmış kuru fasulye ,yarım domates,kırmızı soğan ve roka yaprakları veya nane,2 tatlı kaşığı zeytinyağı,2 tatlı kaşığı üzüm sirkesi)(Salatalarda yağ kullanmadım ve hep balzamik sirke kullandım)
*1 orta boy havuç
*1 orta boy salatalık
*1 büyük portakal veya mandalina
*1 kahve,çay yada soda
AKŞAM:
---------
*1/2 bardak elma suyu
*Kızılcık Soslu Şinitzel (1 Tavuk veya hindi şinitzeli veya dilimlenmiş tavuk eti)
*1 kase bürüksel lahanası
*Orta boyda bir kase limonlu marul salatası
*1 kahve yada çay
ARA ÖĞÜNLER:
-----------------
*1 kepekli kraker
*1 bardak yağsız süt
KIZILCIK SOSLU TAVUK ŞİNİTZELİ TARİFİ
MALZEMELER:
------------------
*1/2 kase kızılcık
*1 çay bardağı şekersiz portakal suyu
*2 çorba kaşığı tavuk suyu
*2 tatlı kaşığı kalorisiz şeker
*1,5 tatlı kaşığı limon suyu
*yarım çay kaşığı portakal kabuğu
*yarım çay kaşığı toz zencefil
*250 gr tavuk veya hindi şinitzeli
*1 çorba kaşığı un
*2 tatlı kaşığı sıvı yağ
*1 tutuam tuz
*1 tutam karabiber
YAPILIŞI:
-----------
Bir tencerenin içine kızılcığı,portakal suyunu,tavuk suyunu,şekeri,limon suyunu,portakal kabuğunu ve zencefili koyun.Ocağın altını yakın ve katılaşana kadar pişirin...Bir kenara alın...Diğer tarafta bir tavanın içine yağı koyun ve ısıtın,tavuk şinitzelini una bulayın ve tavaya atın.Etin 2 tarafını da kızartın....Kızardıktan sonra hazırlamış olduğunuz kızılcık sosunu şinitzelin üzerine dökerek kendinize servis yapın...Afiyet olsun!!!
Gerçekten sadece kendiniz için birşeyler yapmak,kendinize değer vermek hem diyette moral takviyesi olacak hemde lezzetli bir yemek yemek hoşunuza gidecek....Kolay gelsin!!!

2 yorum:

  1. kolay gelsin canım gerçe menüler süper pek zorlamaz zannedersem ama ben harfi harfine uyamıyorum. benimkide güzel gidiyor çarşamba günleri tartılıyorum sadece bakalım ben ne kadar verdim kilo

    YanıtlaSil
  2. 1.5 KİLOYU DUYUNCA ÇATLADIM BENDE BİŞEY YOK.MERAKETME ÇOK ÇOKİYİYİM.DEDİMYA BEN ZATEN BU KADAR YEMİYORDUM.ÇOK RAHAT BİR DİYET

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!