9 Mart 2010 Salı

YİNE BONCUK


Bunlarda farklı boncuk işi süslerim....
Küp süslemesi...

6 yorum:

  1. Üsttekini çok sevdim. Ellerine sağlık canım.

    Bu arada sağlık durumun nasıl? Operasyon sonrası normale dönebildin mi? İyi haberlerini bekliyorum. Sevgiler, selamlar.

    YanıtlaSil
  2. ilkine bayıldım çok hoş duruyor...

    YanıtlaSil
  3. tate bunlar harıka ustekıne bayıldım elıne saglık

    YanıtlaSil
  4. Teyzem geldi aklıma hamurdan o çiçekleri yapar süslerdi çok eskiden ...
    Seninkiler de şahane olmuş Tülinim :)

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım,
    çok güzel olmuşlar
    öpüyorummm

    YanıtlaSil
  6. üsttekinin zerafeti kadar alttakide çok yaratıcı olmuş.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!