3 Mart 2010 Çarşamba

BONCUK VE PAYETLERLE PEÇETE HALKASI

 En az 15 senelik mazisi olan bu boncuk işlerimi sizlerle paylaşmak istedim....

Peçete halkalarımı hala kullanıyorum ....
Yıllar önce iş yerine gelen bir arkadaşımdan öğrenmiştim....
Arkadaşım bunları satıyor ve gelir elde ediyordu...
Sabun süslemeleri, şamdan süslemeleri,kapı süsleri derken bende hepsinden yapmıştım..
Hediye ettiğim sabunların sayısını hatırlamıyorum...Daha sonra sabun,kapı süsü ve şamdanları yayınlayacağım....


İstediğiniz bir peçeteyi rahatlıkla kullanabileceğiniz ,şık sofralarınızı süsleyecek halkalar....

12 yorum:

  1. çok şıklarr hazır gibi eline sağlık becerikli arkadaşım

    YanıtlaSil
  2. EMEĞİNE SAĞLIK ARKADAŞIM ÇOK ŞIK İYİ GÜNLERDE KULLANIRSIN İNŞ.
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  3. Ne Hamarat hatunsun maşallah

    YanıtlaSil
  4. ZARİFSİN ÇOK ZARİF.ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  5. çok beğendim peçete halkalarını zarfiler

    YanıtlaSil
  6. Çok güzeller bayıldım. Bana da öğretirmisin:(

    YanıtlaSil
  7. çok güzelmiş canım. becerikli olmakta ayrıcalık bence sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Tülinim çok şık olmus bunlarrr ellerıne saglık canım sevgiler

    YanıtlaSil
  9. ne kadar şık olmuş.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  10. Eline sağlık.çok güzeller gerçekten.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!