24 Ocak 2010 Pazar

BÖĞÜRTLEN REÇELLİ MARGARİNSİZ LİMON AROMALI SİNANGİL UNUNDAN KURABİYE



Sinangil Unlarım geldi geleli neşeli bir telaş içinde mutfağım...

Hangisini denesem değişik şeyler yapsam çabasındayım...

Limon aromalı kekundan yaptığım kek süper oldu...Acaba aynı undan kurabiye yapabilirmiyim dedim ve denedim işte sonuç harika oldu...Hemde margarin kullanmadım,sıvı yağla yaptım...Sevgili Begonvilliev çok seviyor margarinsiz tarifleri...Doğrusuda bu aslında sağlık açısından...Sinangilden aldığım mailde kendi tariflerinizide sitemize almak isteriz diyordu umarım bu tarifim işe yarar....Nasılmı yaptım?


MALZEMELER:

----------------

2 yumurta (Birinin akını ayır)

1 Su bardağı yoğurt

1 Su bardağından biraz eksik sıvı yağ

1 Su bardağı pudra şekeri

Sinangil Limon aromalı Kekunu 6 su bardağı

Hindistan Cevizi

Böğürtlen reçeli


YAPILIŞI:

-----------

Yumurtanın birinin akını ayırdıktan sonra pudra şekeri,yoğurt ve sıvı yağı ekleyerek yumuşak bir hamur elde edin...Elinizle yuvarlak olarak açın ve bir tatlı kaşığı reçeli koyarak kapatın ve yine yuvarlak şekil verin...Önce ayırdığınız yumurta akına sonra da hindistan cevizine bulayıp tepsiye dizin...180 drc fırında pişirin ve iyice soğuduktan sonra afiyetle yiyin...


NOT:Unun içinde kabartma tozu olduğundan kabartma tozu veya karbonat eklenmeyecektir.

12 yorum:

  1. Zaten su margarinler, tereyaglar bitiriyor bizi!!:) Kurabiyler nefis gorunuyor ellerine saglik canim.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık yeni tarifler denemeyi çok sevenlerdenim tebrik ederim seni gayet güzel olmuş herkes denesin inş şifalar olsun

    YanıtlaSil
  3. Böğürtlenli lezzetlere bayılırım.Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. görüntü harika ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. ablacım ellerine sağlık ne güzel bir kurabiye olmuşş bendede aynı telaş var kkemi yapayım börekmi mantımı şaşırdım:))

    YanıtlaSil
  6. of of offff
    süper görünüyorlar bunlar
    eminim lezzetlidirler de
    bir tane aldım şekercim
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Emeklerine sağlık canım. Unun kendinden limon aromalısını da burada okudum çok merak ettim bulursam bende alıp deniyeyim bari.

    YanıtlaSil
  8. SÜPER OLMUŞ CANIM..SÜPER..MİS GİBİ KOKTU...

    YanıtlaSil
  9. buralar kar altında, şimdi oğlumla çay içeceğiz. iki tanesini aldım bu muhteşem kurabiyelerinden canım..

    YanıtlaSil
  10. çok güzel görünüyor ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  11. Yine nefis bir tarif daha. Ellerine sağlık canım. Ben şimdi bunu yapmaz mıyım? Tavşan kanı çayımı demleyip yılbaşı çiçeklerimin karşısına geçip keyifle tadını çıkarmaz mıyım? Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. canımmmm
    kızların karneleri için kendilerini tebrik ediyorum.. allah zihin açıklığı versin.. başarılarını devamını dilerim.. bahtları açık olsun...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!