4 Ağustos 2009 Salı

ANNEM VE ALTI TORUNU




Kardeşim geldi Adanadan...Gelinimiz ve 3 delikanlıyla beraber....Delikanlıların en büyüğü Yunus Emre (12) ortanca Yağız Efe (4,5) ve en küçüğü Yiğit Emir (6 aylık)...Benimkileri tanıyorsunuz....Muhteşem yediliyi oluşturdular annem ve 6 torunu....Kerem fotoğraf çekilirken kaçıyor...Emirde onu izliyor minik...
Babaanneleri iki küçüğü kucaklamış bu resimde...Mümkün olduğunca birlikte oluyoruz özlem gideriyoruz ama Kerem hepsine bedel...Çok yaramaz...Peşinden koşturmaktan yorgun düşüyorum...Hep bir arada tam bir curcunayız anlayacağınız....6 çocukla....

35 yorum:

  1. ooo Allah artırsın diyelim :) mutluluğunuzu :))

    YanıtlaSil
  2. Gözün aydın Tülincim :)

    YanıtlaSil
  3. Maşalah canım ne güzel ben çok severim kalabalık aileleri:))
    Çocukların sesi şimdi evi nasılda şenlermiştir:)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzell bi tablo,anenene de çok selamlar cnm.sevgiler ...

    YanıtlaSil
  5. Maşallah demek lazım bu resme. keyfini çıkarın, sevgiler

    YanıtlaSil
  6. olsun bu kalabalığın zevki bi bambaşka curcuna gürültü hepsi ayrı güzel oluyor hepside inci tanesi gibi maaşallah
    ALLAH sağlıklarından ayırmasın hiç birini

    YanıtlaSil
  7. ne güzel bişeydir torunlarının yanında olması ...özeniyorum böyle görünce maşaallah ...

    YanıtlaSil
  8. nurten teyzem ne mutludur şimdi kız tülincim 26 gün umarım biyerlere tatil için gider enerji toplarsın hem ev hem iş yoruldun bol dinlenmeler hacı teyzeme hurmetler

    YanıtlaSil
  9. EN KÖTÜ GÜNÜNÜZ BÖYLE GEÇSİN SAĞLIKLA SIHHATLE HUZURLA..
    SEVGİLER CANIM...

    YanıtlaSil
  10. fatma48-hazanyagmuru44.08.2009 23:44

    slm ALLAH birlik beraberliğinizi bozmasın canım ben ilk torun heyacanını tatmak için gün sayıyorum her biri birbirinden tatlı maşallah hayırlı kandiller dilerim sevgiler

    YanıtlaSil
  11. MAŞŞALLLAH MAŞŞALLAH MAŞŞALLAH... Allah hayırlıca artırsın inşallah.

    YanıtlaSil
  12. Allah sizlere bağışlasın bu güzel yavruları..ne güzel bi fotoğraf ..inşalllah bizde sağlıkla torunlarımızı severiz:)

    YanıtlaSil
  13. Selamün Aleyküm,Annaenize " hoş geldiniz,maşaallah" diyorum.Size "gözünüz aydın" diyorum.Allah sevdiklerinizden ayırmasın.

    Ellerin semaya, dillerin duaya,gönüllerin Mevlaya yöneldiği bu mübarek Beraat gecenizi kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim.Selam ve dua ile.

    YanıtlaSil
  14. oh ne güzel Allah bozmasın bu tabloyu sağlıklı nice yıllara sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  15. vayyyy maşallah nazar değmesin
    selamlar

    YanıtlaSil
  16. oh ne güzel biz de yazları böyle oluruz hep ama bu yaz çektim ben biraz kendimi kafam daha dayanmıyo sese yaşlanıyormuyum ne?hayırlı kandiller canım.

    YanıtlaSil
  17. Maşallah ne güzel görüntü öyle canım.
    Bugün ellerinizi her zamankinden daha çok açın.
    Avucunuza melekler gül koysun, yüreğiniz coşsun. Bu kandil gecesinde dualarınız hayırlara vesile olsun.

    YanıtlaSil
  18. aman maşallah maşallah rabbim esirgesin ablacığım. hayırlı kandiller :)

    YanıtlaSil
  19. Kandiliniz kutlu olsun

    YanıtlaSil
  20. 41 kere maşallah. Ne güzel. Torunlar mutlu anneniz mutlu. Allah daim etsin. Kandiliniz mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  21. Maşşalhh cıvıl cıvıl bebelerle..bu ara bizim evimizde aynı şekilde..blogunuzu çok beğendim arkadaş listeme ekliyorum, sizde beni eklerseniz çok sevinirim.Kandiliniz mübarek olsun selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  22. kandiliniz mubarek olsun rabbim hergünümüzü kandil tadında yaşamayı nasip etsin selam ve dua ile..

    YanıtlaSil
  23. Ne güzel bi kare olmuş , cıvıl cıvıl.Berat kandilin mübarek olsun canım..

    YanıtlaSil
  24. Ellerin semaya, dillerin duaya
    Gönüllerin Mevlaya,
    Yöneldiği bu mübarek gecenizi kutlar
    Hayırlara vesile olmasını dilerim...

    YanıtlaSil
  25. selamlar canım,anacının ellerinden,torunlarında yanaklarından öperim,seninde gözün aydın :)
    kandilin mubarek olsun arkadaşım

    YanıtlaSil
  26. Allah bozmasın:)
    Ne harika bir fotograf olmus...

    YanıtlaSil
  27. canım ne güzel fotoğraf karesi...
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  28. muhteşem yediliye nazar değmesin. maşallah.. bir arada olunca herşey daha da bi keyifli oluyor değil mi? :)

    YanıtlaSil
  29. canım Allah annene uzun ömürler versin..inşallah torunlarıyla birlikte sağlıklı bir ömür geçirir...

    YanıtlaSil
  30. şşşttt nerelerdesin tülinciğim?
    oh almış torunlarını kucağına ondan mutlusu olabilirmi:)hepinize kocaman öpücükler....

    YanıtlaSil
  31. annemi niye torunlarıyla çekmdim diye üzüldüm.bizdede bi okadar var.birlikte olmanın tadı başka.

    YanıtlaSil
  32. canım gözün aydın allah annecıgını başından eksık etmesın...

    YanıtlaSil
  33. Allah ayırmasın..Ne güzel bir fotoğraf böyle..

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  34. maşallah allah daha böyle nice mutluluklar göstersin

    YanıtlaSil
  35. Maaşallah!Allah mutluluğunuzu daim etsin,Allah nazardan saklasın!

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!