18 Haziran 2009 Perşembe

TİRAMİSU



GÜNAYDIN SEVGİLİ DOSTLAR!!!!
Bugünde Tiramisu ile karşınızdayım...Dün annemin misafirleri vardı onlar için yapmıştım ve çokda beğenildi...Hem kolay hemde pratik bir lezzet....labne peyniri kullanmadan kremasını kendimce kolaylaştırdım ve o şekilde sizlerede tarif edeceğim...
MALZEMELER:
-----------------
1 adet pastaban
1 paket vanilyalı puding
1 paket krem şanti
3 su bardağı süt
1 su bardağı sıcak su
1 dolu yemek kaşığı nescafe
1 yemek kaşığı toz şeker
1-2 yemek kaşığı kakao
YAPILIŞI:
-----------
1 su bardağında 1 yemek kaşığı nescafe ve 1 yemek kaşığı şekeri eritin ve ılındıktan sonra pastabanın her iki katınıda bununla ıslatın....Diğer taraftan vanilyalı pudingi tarifine göre pişirin ve soğumaya bırakın....Soğuduktan sonra 1 paket krem şantiyi içine dökerek mikserle iyice çırpın daha sonra pastanın ilk katına sürün,kapatarak ikinci katında üzerini kaplayacak şekilde tamamlayın....En üstede kakao eleyin...Hepsi bu kadar...AFİYET OLSUN!!!!

32 yorum:

  1. Ellerinize sağlık tramisuyu bende bu şekliyle seviyorum kedi dili ile yapılanı pek sevemedim nedense yiyenlere afiyet olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  2. afıyet olsun.guzel gozukuyor.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım çok seviyorum yanındada kahve:)))
    Nefis gözüküyor afiyet olsun canım

    YanıtlaSil
  4. Bende çok severim ama yapımı çok zahmetli geliyor bana. Senin tarifin çok pratik. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel gözüküyor,kahva tadı bana biraz ağır gelsede yinede ince bir dilim yiyebiliyorum..ellerine sağlık arkadaşım..sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. canım ellerine sağlık yine döktürmüşsün.tatlı yasagım bitsin bende deniycem tarifini.

    YanıtlaSil
  7. ooo süper, çok severim tiramisu :) eline sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  8. bu tarif çok hoşuma gitti,yaylada labne bulamazsak diyordum:))
    ablacığım yaa maşallah ne kadar marifetlisin aman nazar değmesin
    pazar günü babacığıma tiramisu yapacağım.
    bu sene 2.kez kutlucaz babalar gününü inşallah:))

    YanıtlaSil
  9. Harika görünüyor. Ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  10. akasyakokusu....nuray18.06.2009 12:52

    canım merhaba..çocuklar için pcyi açmıştım..başımdalar hadi diye:)))
    tramisun nefis görünüyor hakkımı isterim..
    eline sağlık canım benim...
    gazeteyi mecbur kaldım sermeye..boyaların zararını biliyorum...geneli temiz mutfak havlularımı yada sofrabezlerimi sererim...ikisi lekeliymiş diğerlerinide sanırım kaldırdımdı..düzenlemede not yazacaktım sonrada ihmal ettimdi..tşk ederim biliyorum boş bulundum..öpüyorum kocaman..

    YanıtlaSil
  11. NASIL GÜZEL DURUYOR ANLATAMAM.hERKES BU KADAR DÜZGÜN GÖRUNTU VEREMIYORKİ TRAMİSUYA SUPER OLMUS BELLIKI ELINE SAGLIK.

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar pratik bir tarif, sağol canım ellerine sağlık çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  13. Ben hep labne peynirli yapıyordum. Bu şekilde kram şanti ile de denemek lazım. Görüntü süper. Ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık canım.harika görünüyor tiramisun.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  15. hımmmm nefis görünüyor.ellerine sağlık.canım.kekcafe

    YanıtlaSil
  16. çok sevdiğim ve hep dışarda yediğim bir tatlı denemek hiç nasip olmadı...

    YanıtlaSil
  17. hmmmm harikaa gorunuyorr canimm yaa ellerine saglikkk

    bir bunu denemek kismet olmadi yaa:((
    acaba banada kaldimi??
    sevgilerimleee

    YanıtlaSil
  18. mmmm yumuşacık görünüyor Tülincim. 3 dilim kesip alıyorum haberin ola:)

    YanıtlaSil
  19. ellerne sağlık tülinciğim.misafirlerin şanslı.cici cici mamalar yapıyorsun onlara.sevgilerimler.

    YanıtlaSil
  20. arkadaşım enerjine hayranım, hergün yeni bir tarif ile günümüzü lezzetlendiriyorsun. sevcgiler,funda

    YanıtlaSil
  21. görüntüsü bile süper eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  22. süper bi görüntü canım ellerine saglık...

    YanıtlaSil
  23. canım harıka gözüküyor yıyenler sanslı vallahi

    YanıtlaSil
  24. canımmm bune görüntü süper valla ellerine sağlık sevgiler gülüm

    YanıtlaSil
  25. canımmm bune görüntü süper valla ellerine sağlık sevgiler gülüm

    YanıtlaSil
  26. ellerine sağlık canım :)yine yapmışsın güzellikler:)tarif için sağol ilk fırsatta denemek lazım:)

    YanıtlaSil
  27. oh oh ohh.. ins. afiyetle yenilmistir... eline saglik... sevgiler medinem

    YanıtlaSil
  28. ne kadar farklı bir tiramisu tarifi.
    herkese afiyetler olsun..
    sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  29. Tİ RA Mİ SUUUU BAYILIRIM ELLERİNE SAĞLIK GÖRÜNTÜ SÜPER AH AH Bİ DE TADINA BAKABİLSEM :(

    YanıtlaSil
  30. Ilk defa labne peynirsiz tiramisu tarifi goruyorum. Not etmek lazim, cunku herzaman evde bulunmuyor. Ellerine saglik, Hollandadan sevgiler.

    YanıtlaSil
  31. Ben çok sevdim tiramusuyu.
    Çok güzel bir lezzet.
    Ellerine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  32. ayy bayılırım ne kadar güzel duruyo yaa canım çekti bir dilim alsam çok şey istememiş olurum di mi

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!