15 Nisan 2009 Çarşamba

SÜTLÜ SARMA



Sevgili arkadaşım KİZHATÇE den öğrendiğim bu sütlü sarmayı ki o Burçak Sarma demiş adına hemen yaptım ve çok da beğenildi....Ben tarifi değiştirdim kolaya kaçtım biraz.Ama arkadaşımın tarifini de mutlaka okumalısınız,tam tarifi ve mükemmel görselliği ile sizi bekliyor....


MALZEMELER:
------------------
1 lt süt

2 yem.kaş.un

2 yem.kaş.nişasta

6 yem.kaş. toz şeker

1 paket vanilya

1 paket bisküvi

Bolca hindistan cevizi

YAPILIŞI:
-----------
1 paket bisküviyi rondoda un haline getirin ve dikdörtgen borcam tepsiye serpiştirin.Üzerine bolca hindistan cevizi dökün.Diğer tarafta yukarıda malzemeleri verilen muhallebiyi pişirin ve bisküvilerin üzerine kaşık yardımıyla dökün...Buzdolabında 10-15 dakika donmasını bekleyin.Çıkardıktan sonra dikdörtgen şeklinde parçalara bölerek,herbir parçayı sarın..Bisküviler ve hindistan cevizi birlikte arasınada sarılacağından çok hoş bir görünüm ve lezzet verecektir.Üzerine toz tarçın dökerek servis yapın.Çok hafif ve güzel bir sunum olacaktır....AFİYET OLSUN!!!!

26 yorum:

  1. ne kadar pratikmiş.aldım tarifi yaparsam adını verecegim.

    YanıtlaSil
  2. ben yapınca hiç yuvarlanmıyor bu sütlü tatlılar sanki bana garezleri var bende kare kesip öyle servis ediyorum ..

    YanıtlaSil
  3. bana da o yuvarlama bir zor gelir ki :)

    YanıtlaSil
  4. Çok pratikmiş.Ellerine sağlık.Ben de beklerim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım.çok seviyorum bu tatlıyı,hem hafiif oluyor hem leziz.afiyet olsun.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık.Bende kakaolu bisküviyi rondodan geçirip onun üstüne döküp yuvarlıyorum oda güzel oluyor.Afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  7. canımbunu bende çook yaparım kolay ve lezzetli bir tatlı ellerine sağlık sevgiler cnmm

    YanıtlaSil
  8. UFACIK AMA ÇOK UFACIK BİR ÖENRİ EĞER BİSKÜVİYE KAKAO EKLERSENİZ GÖRÜNTÜ SÜPER OLUYOR KAKAO VE BEYAZ UYUMU SUNUM ÇOK ŞIK GÖRÜNÜYOR OZAMAN ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM...

    YanıtlaSil
  9. arkadaşım enfes görünüyor.en kısa zamnanda denemek isrerim.ellerine sağlık.bir soru.borcamın altını ıslatmadanmı bisküvileri koyuyorsun.kekcafe

    YanıtlaSil
  10. BEN TAVUK GÖĞSÜYLE YAPIYORUM SONRADA KAKAOLU BURÇAK BİSKÜVİ ÇOKDA LEZİZ VE SUNUMU ÇOK HOŞ OLUYOR ARKADAŞIM ...

    YanıtlaSil
  11. bizim evdede sık yapılan ve sevilen tatlıdır ben sararken arasına dövülmemiş ceviz veya muz koyuyorun kimileri saray lokumu diyor kimileri kartopu adı ne olursa olsun sonuççok güzel oluyor ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  12. Şehnaz-Kekcafe ; borcamı ıslatmayacaksın arkadaşım.Sakın ha bisküviler hamur olur o zaman....

    YanıtlaSil
  13. yuvarlamadan bende yapıyordum ama bunun içinde margarin yok çok sağlıklı.en kısa zamanda denicem.Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  14. ellerine salık canım kız hatceye de söylemiştim arasına çikolata sosu da koysan harika olurdu ellerine salık.kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. oh hem kolay hemde sağlıklı ellerine sağlık canım çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  16. mmm canım çok güzel görünüyor,eline sağlık...adımı yazmasanda olurdu tülin ciğim jestine tşkler,kocamannn öpüyorum...

    YanıtlaSil
  17. çok güzel görünüyor şeker.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  18. ne güzel hafif miss gibi ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  19. ooo süper duruyor kesın yapmalıyım:)ellerinize sağlık hem senın hem arkadasın.

    YanıtlaSil
  20. e yani bu yapılır mı tülinciğim yaaa.alttaki domatesli biberleri görünce beynimden vurulmuşa döndüm!!!nasıl canım çekti nasıl istedim anlatamamm.derin bir iç çektim şimdi....
    neyse bu sütlü sarma da idare eder şimdilik.ellerine sağlık canım.maşallah sana..

    YanıtlaSil
  21. ellerine saglik canim... biskuviler de olmasa... :)) ne cok ise yariyor hic birsey yapmasan bile uzerine cikolata sur ve ye.. Sevgiler, medinem

    YanıtlaSil
  22. ellerine sağlık canım pratik ve leziz bir tatlı olmuş ..sevgiler

    YanıtlaSil
  23. ellerine sağlık nefis olmuşlar sevgilerimle

    YanıtlaSil
  24. Merhabalar çok lezzetli bir tairf daha önce denemiştim tekrar hatırlatmış oldunuz...
    Elleriniz dert görmesin...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  25. GERÇEK DOSTLARIN KALPLERİ ARASINDA GÖZLE GÖRÜLMEYEN İPLER OLURMUŞ,
    İNSANLAR UZAKLAŞTIKÇA İPLER GERİLİR AMA ASLA KOPMAZMIŞ...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!